Veliko nam je zadovoljstvo da Vas pozovemo da prisustvujete panelu u organizaciji
Sekcije za poslovnu psihologiju na temu „Employer Branding – organizaciona kultura
ili PR avantura?” Panel će se održati 6.04.2021. od 16:30 preko platforme Zoom.
Na panelu otvorićemo sledeće teme:
-Imamo li zajedničku definiciju Employer branding-a?
-Sličnosti i razlike između PR-a i EB-a?
-Percepcija brenda organizacije iz različitih perspektiva
-Sinergija HR-a i marketinga – formula za dobar EB
-Doprinos EB biznisu – može li se monetarizovati?
-Koje kompetencije su nam potrebne za bavljenje EB?
-Budućnost i trendovi koje očekujemo
Domaćin panela je Katarina Šonjić, Employer branding consultant, Kat on coffee
Učesnice panela:
-Anica Divac, PR Specijalista, Continental Automotive Serbia
-Andrea Račić, Global Digital Marketing Manager, JTI
Svi zainteresovani za Employer branding su dobrodošli da se pridruže panelu, potrebno je
samo da se prijavite putem linka: Prijava za panel
Radujemo se prilici da se družimo i diskutujemo o temama značajnim za HR zajednicu.
Katarina Šonjić radi kao nezavisni employer branding konsultant i pomaže kompanijama
da se pozicioniraju kao poželjni poslodavci. Na svom blogu katoncoffee.com deli savete
i uvide iz employer branding sveta. Studirala je na Fakultetu organizacionih nauka,
smer menadžment. Veliki je zaljubljenik u kafu, sport i fotografiju.
Anica Divac je specijalista za komunikacije sa blizu 15 godina profesionalnog iskustva
u kreiranju i realizaciji komunikacionih i marketinških kampanja za klijente iz
korporativnog, nevladinog i vladinog sektora. Diplomirala je međunarodne odnose na
Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu a završila je i Master studije iz
oblasti Menadžmenta društveno humanističkih nauka na Fakultetu organizacionih nauka
Univerziteta u Beogradu. Poslednje četiri godine radi u korporativnom sektoru, u auto
industriji a poslednjih godinu dana vodi komunikacije i odnose s javnošću u kompaniji
Continental Automotive Serbia.
Andrea Račić je započela karijeru pre četiri godine u kompaniji Japan Tobacco International
gde radi i danas. Diplomirani psiholog i veliki kreativac, promenila je nekoliko pozicija
u okviru HR sektora, uključujući Recruitment i Talent menagment, ali Employer branding je
uvek bio onaj deo posla od koga joj srce igra. Andrea danas radi u centru globalnog tima u
Poljskoj, zadužena je za globalnu Employer branding digitalnu strategiju i aktivaciju, te
ljubav prema svom poslu ima prilike da deli sa kolegama iz preko 100 zemalja sveta.